Register

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

  1. #10241

    Default

    Here's my most recent vid. Getting over a cold still so my lungs are weak as fuck though

    "my work goes to shops, but to answer your question...
    i pride myself on providing virgins.
    ...i think anything less would be like getting to bang the bride cause you made her dress." -AJ.

    "Here's how you deal with the media. Begin with an illogical premise and proceed perfectly logically to an illogical conclusion." - Donald Rumsfeld

  2. #10242

    Default

    nice tokes couldnt hear wtf you were saying tho.. cheers

  3. #10243
    Die Laughing grape ape's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    here, now
    Posts
    1,098

    Default

    old pic but DAMN

  4. #10244

    Default

    looks thick!

    shut up and smoke ma weed

  5. #10245

    Default

    Quote Originally Posted by Gibsons Glassworks View Post
    nice tokes couldnt hear wtf you were saying tho.. cheers
    I was saying that the music in the background was a band i had just seen live with the Expendables. They are called Rebelution, and if you like reggae, both them and the expendables are fantastic
    "my work goes to shops, but to answer your question...
    i pride myself on providing virgins.
    ...i think anything less would be like getting to bang the bride cause you made her dress." -AJ.

    "Here's how you deal with the media. Begin with an illogical premise and proceed perfectly logically to an illogical conclusion." - Donald Rumsfeld

  6. #10246
    ShReDsiDEnt Carv's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    tarsands
    Posts
    5,913

    Default

    nice shots everyone! That sg always looks so bad ass when its milked!

    Townie

    -Pardon me, but fuck hard drugs and all that are involved.-
    -For me the 60's ended that day, in 1978-
    -Don't hate the Eight, Resident Master Shredder-

  7. #10247
    Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Chicago, IL
    Posts
    157

    Default

    haha thick rip nice beak!

  8. #10248
    vaporcentral indicablue_'s Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    667 Yonge St
    Posts
    3,491

    Default

    Name:  IMG_5118.jpg
Views: 395
Size:  44.9 KB

    Name:  IMG_5125.jpg
Views: 396
Size:  30.3 KB

    Name:  IMG_5126.jpg
Views: 406
Size:  46.6 KB

    Name:  IMG_5128.jpg
Views: 396
Size:  30.3 KB

    Name:  IMG_5132.jpg
Views: 396
Size:  23.4 KB

    Name:  IMG_5135.jpg
Views: 400
Size:  23.9 KB

    i love a big sesh, especially with avid potheads and glass aficionados. So here's BlueWidow, Dgaf, and myself making oil and smoking it! dgaf has more pix on his kick ass camera. thanks tc!
    ~ lets dab
    ~(';')~ ~(';')~
    im on the instagram @indicablue_

    http://www.youtube.com/watch?v=t9XuqS8kbvc - Princess Peach Hitting the Princess GGirl

  9. #10249
    The Chronoisseur trouble_in_421's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    front porch whiskey sippin'
    Posts
    2,307

    Default

    lil mini milk with some sweet skunk. this shit just kick my ass
    Attached Images Attached Images  
    Glass by:
    Toro, 4.0 Glass, EHLE., ROOЯ.de, Alex K, Blade, Blue, Bubba, Chunk, Cowboy, C6, David Colton, David Makalaster, Devol, D-Wreck, EA, El Hefe, Freeek, Gasp, Hermit, Hybrid Glass, J.J. V., J-Red, Kennaroo, Kurt B, Mike Fro, Morgan, n3rd, Pilgrim, Salt, Sling, Snic, Robin Hood, Royal, Vince P

    Quote Originally Posted by Ahead Peace View Post
    it's log, log, it's big, it's heavy, it's wood.
    it's log, log, it's better than bad, it's good!

  10. #10250
    Space Shuttle High NoVA's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    SFV
    Posts
    1,154

    Default

    lol that ehle is about the size of your leg indica.
    "When the times are dark and gloomy--indeed, precisely at such times--we should advance with dynamism and good cheer. We should strive to brighten and lift the spirits of those around us." - Daisaku Ikeda

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •